diumenge, 3 de maig del 2009

"Viatge d'estudis"

Just la setmana abans de setmana santa, vaig estar recolint les mostres per a la recerca, i en comptes d'enviar l'activitat i que me la tornèssin ja feta, vaig decidir anar-me'n a Madrid i passar-les personalment als nens. A l'escola em van atendre, fins i tot millor que a l'escola on vaig recollir les dades d'aquí, que és l'escola on estic realitzant les pràctiques actualment. Tenia una mica de por de que els nens, al no coneixe'm de res, no volguèssin participar activament a la prova, però va ser ben al contrari, tots els nens volien sortir a fer un joc amb "la professora de Barcelona". Estic molt satisfeta, i a més, m'ho vaig passr realment bé. Doncs res, només era aixó, compartir amb vosaltres la meva experiéncia. I ara que ja ens trobem a la recta final...molta força a tothoom!!!

Estelaa!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada