dimarts, 19 de maig del 2009

EXPOSICIÓ ACABADA!!!

Per fi!!! Aquesta tarda, molts de nosaltres ja hem acabat l'exposició del treball de recerca... Jo he estat una d'elles, tot i que m'ha costat bastant decidir-me, ja m'ho he tret de sobre. Ho he passat realment malament, estaba tremolant, el cor m'anava a 500 per minut, i m'entrava moltíssima calor, tot i que estava completament gelada. A mesura que anava transcorrent l'exposició, tenia més ganes de que s'acabés, però finalment, han passat els meus deu minuts, i he acabat. La veritat és que després d'haver acabat seguia bastant inquieta, però el professor ens ha dit unes paraules que m'han relaxat una mica més. Molta sort a aquelles persones que encara han d'exposar dijous, i anims a tots que tenim l'entrega de les memòries en una setmanaa!!! Que vagi béeee.


Estela.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada